NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Anglojęzyczna praca IT w Amsterdamie
Autor Wiadomość
Tymek 
Gaduła


Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 161
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 10:08 am   

piotrp83 złóż CV do Huxley, znajdą ci coś dobrego o ile faktycznie jesteś dobry ;)
 
 
jejak 
Nieśmiały użytkownik

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 98
Skąd: Amsterdam
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 5:39 pm   

to jak IT-owcy, jest ktos chetny na te piwo czy nie ?:) :039: Moze ten piatek Amsterdam i okolice.
_________________
EOF :)
Ostatnio zmieniony przez jejak Wto Maj 26, 2009 5:40 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jso 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 963
Skąd: Amsterdam
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 5:54 pm   

_________________
Dumny Polak
 
 
jejak 
Nieśmiały użytkownik

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 98
Skąd: Amsterdam
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 5:56 pm   

skad masz zdjecie z naszego ostatniego zlotu ? :043:
_________________
EOF :)
 
 
narutowicz 
Poczatkujacy

Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 12
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 6:01 pm   

Ja jestem na tak.

PiotreK

ps. Będę w tym samym tureckim swetrze, co ostatnio ;D
 
 
kakulec 
Poczatkujacy

Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 5
Skąd: Bydgoszcz/Den Haag
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 6:06 pm   

Lolek79 napisał/a:

IMHO: kiepska ksiegowa, ja dzieki rulingowi dostaje do reki 1100Euro miesiecznie wiecej,


Aż boję się pomyśleć ile masz netto, żeby się na pracodawce nie wk... :)

[ Dodano: Wto Maj 26, 2009 6:13 pm ]
Co z tym piwem. Moze losowo wybrana knajpa w centrum AMS, zeby kazdy wygodnie dotarl? Chetnie bym pogadal z kims o komputerach po polsku a nie ciagle o dupach :043: LOL
 
 
jejak 
Nieśmiały użytkownik

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 98
Skąd: Amsterdam
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 6:20 pm   

moze byc i centrum, piszcie ktora godzina i address, albo linka z googla ;]

[ Dodano: Wto Maj 26, 2009 8:26 pm ]
w amsterdamie jest kilka ciekawych barow w okolicach Leidspein, ale pewnie mocno zatloczonych, mozna sie spotkac na miejscu a potem ruszyc w poszukiwaniu miejsca, chyba ze ktos ma cos sprawdzonego ?
_________________
EOF :)
 
 
Lolek79
Poczatkujacy

Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 35
Skąd: Den Haag
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 9:57 pm   

kakulec napisał/a:
Lolek79 napisał/a:

IMHO: kiepska ksiegowa, ja dzieki rulingowi dostaje do reki 1100Euro miesiecznie wiecej,


Aż boję się pomyśleć ile masz netto, żeby się na pracodawce nie wk... :)

[ Dodano: Wto Maj 26, 2009 6:13 pm ]
Co z tym piwem. Moze losowo wybrana knajpa w centrum AMS, zeby kazdy wygodnie dotarl? Chetnie bym pogadal z kims o komputerach po polsku a nie ciagle o dupach :043: LOL


Do Amsterdamu to troche mi sie nie chce jechac ale Den Haag jak najbardziej. Piatek przy Grote Markt ok 18:30?
 
 
 
Reed 
Gaduła
Szuflandia


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 188
Skąd: Miasto Krasnali
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 10:32 pm   

Ja sie pisze na AMS, ale nie na ten weekend.
Okolice Leidseplein sa chyba najodpowiedniejsze na szukanie knajpy

[ Dodano: Wto Maj 26, 2009 10:36 pm ]
Tymek napisał/a:
piotrp83 złóż CV do Huxley, znajdą ci coś dobrego o ile faktycznie jesteś dobry ;)

Na HUXLEY (jak zreszta na inne agecje) bym uwazal. Czesto, gesto wciskaja cie na rozmowy tam gdzie chca i gdzie maja najwieksze prowizje. Pamietaj, ze ty nie jestes dla nich klientem, lecz twoj potencjalny pracodawca, a ty jestes 'srodkiem' do zdobycia premi.

pozdrawiam
zatrudniony swego czasu przez Huxley
 
 
tartarek 
Poczatkujacy

Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 9
Wysłany: Śro Maj 27, 2009 8:03 am   a moze Haarlem?

co powiecie na Haarlem?

Odnosnie Huxley to mam raczej negatywne odczucia, wiekszosc ich ofert (SAP) jest niewarta uwagi.
 
 
jejak 
Nieśmiały użytkownik

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 98
Skąd: Amsterdam
Wysłany: Śro Maj 27, 2009 9:47 am   

Dawajcie lepiej Amsterdam, a piatek o 19 na Leidsplein. Kto bedzie ?
_________________
EOF :)
 
 
zaq 
Mega gaduła
miszcz nad miszcze


Pomógł: 97 razy
Wiek: 100
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2346
Skąd: z Nienacka k/Ams
Wysłany: Śro Maj 27, 2009 12:51 pm   

Czesc wszystkim

Chetnie sie pojawie na spotkaniu :-)
Leidseplein o 19.00 brzmi dobrze, tylko trzeba jakies bardziej konkretne miejsce ustalic, bo jak sie tam znajdziemy?
 
 
 
jejak 
Nieśmiały użytkownik

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 98
Skąd: Amsterdam
Wysłany: Śro Maj 27, 2009 12:59 pm   

Moze kolo tego baru sportowego ? tam on jest chyba jeden (kilkadzisiat TV).
_________________
EOF :)
 
 
narutowicz 
Poczatkujacy

Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 12
Skąd: Kraków
Wysłany: Śro Maj 27, 2009 1:04 pm   

Postuluję Leidseplein, przed budynkiem z czerwonej cegły (przy Marnixstraat). Godzina 19. Przy barze z TV zawsze kręci się mnóstwo ludzi... Ok?

Lokalizacja jest pięknie widoczna na Google Maps, po wrzuceniu 'Leidseplein, Amsterdam', przełączeniu na panoramę (ludek) i okręceniu się dookoła ;)

PiotreK
 
 
jejak 
Nieśmiały użytkownik

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 98
Skąd: Amsterdam
Wysłany: Śro Maj 27, 2009 1:11 pm   

masz na mysli ten budynek z czerwonej cegly, przed ktorym na slupie wisi ogloszenie "Erotic Massage" i w srodku ktorego jest "Ticket Shop" ? ;)

Dla mnie moze byc.
_________________
EOF :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group