NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
do dziś nie mam internetu z KPN
Autor Wiadomość
Sviton

Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 0
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 2:37 pm   do dziś nie mam internetu z KPN

Witam mam problem nie dawno wiozłem internet z KPN i do dziś nie mam internetu gdy otwieram przeglądarkę wyskakuje mi taki oto komunikat.
"Your broadband physical link is down.


Please check your DSL or Ethernet uplink connection status.

WAN Type Configuration Mode:Auto.

Current Uplink Type:none."

Na laptopie pisze ze sygnał jest "Internet access"
Nie wiem co z Tym zrobić montera żadnego nie chcą przysłać z góry dzieki za Pomoc.
Pozdrawiam.

tytul edytowalam prosze zapoznac sie z Regulaminem
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Wto Sty 22, 2013 2:59 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bronka 
Mega gaduła


Pomogła: 31 razy
Dołączyła: 27 Maj 2010
Posty: 1086
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 2:51 pm   

KPN podaje dzis, ze ma awarie w calej Holandii.
_________________
Fox- kolejny niechciany psiak do adopcji

https://www.olx.pl/oferta...html#eb5bd1b1c3
 
 
Sviton

Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 0
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 2:57 pm   

Jaką awarie? Internetu nie mam od 3 dni mam ten sam komunikat :( Od kiedy jest ta awaria i czy wiadomo jak ona długo potrwa ?

[ Dodano: Wto Sty 22, 2013 2:59 pm ]
W sumie jeszcze wgl nie miałem internetu problem jest od samego początku od podłączenia modemu mam taki komunikat.
 
 
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 207 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 8362
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 3:03 pm   

Sviton,
Cytat:

nie dawno wiozłem internet z KPN



ze co?

a moze tak poszperaj troche na jakims konkretnym forum KPN , a tu to malo tematow ?

http://forum.niedziela.nl...f206d921ce17f07

http://www.niedziela.nl/i...pl&cr=countryNL
 
 
baileys 
MODERATOR
baileys


Pomogła: 83 razy
Dołączyła: 01 Wrz 2008
Posty: 4392
Skąd: z domu
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 3:08 pm   

Sviton, a kiedy mieli ci polaczyc internet ?
bo dostanie modemu nie oznacza ze juz masz polaczenie . Przewaznie KPN przysyla modem okolo 10-14 dni wczesniej niz polacza ciebie do neta .
_________________
Benzyna drozeje gdyz z powodu podwyzek cen paliwa zdrozal jej transport
 
 
Sviton

Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 0
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 3:18 pm   

Umowa została podpisana Miesiąc Temu. Modem dostałem 2 Tygodnie temu lecz podłączyłem go dopiero przed wczoraj ale wydaje mi się ze to nie ma nic wspólnego z tym Kiedy podłączyłem modem.
_________________
Pozdrawiam


"Kobieta Cie Urodziła Więc Nie Masz Prawa Żadnej Poniżyć"
Ostatnio zmieniony przez Sviton Wto Sty 22, 2013 3:18 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bronka 
Mega gaduła


Pomogła: 31 razy
Dołączyła: 27 Maj 2010
Posty: 1086
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 3:54 pm   

Sviton napisał/a:
Jaką awarie? Internetu nie mam od 3 dni mam ten sam komunikat :( Od kiedy jest ta awaria i czy wiadomo jak ona długo potrwa ?



A nie, awaria juz usunieta, nie napisales wczesniej ze od 3 dni tak masz. Jestes pewien, ze wszystko dobrze podlaczyles? A co na to KPN?
_________________
Fox- kolejny niechciany psiak do adopcji

https://www.olx.pl/oferta...html#eb5bd1b1c3
 
 
baileys 
MODERATOR
baileys


Pomogła: 83 razy
Dołączyła: 01 Wrz 2008
Posty: 4392
Skąd: z domu
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 4:10 pm   

Sviton napisał/a:
wydaje mi się ze to nie ma nic wspólnego z tym Kiedy podłączyłem modem.

nie nie ma nic wspolnego kiedy podlaczyles ale kiedy ci maja dac sygnal .
W jednym z listow powinienes miec date podlaczenia sygnalu .
jesli masz wlaczony modem i pali ci sie zielona lampka "internet "to zaistaluj program z CD ktore ci przyslali . jesli nie swieci ci sie "Internet "na zielono i napewno wiesz ze sygnal jest juz podlaczony a nadal nie masz neta to zadzwon do KPN bo moze cos nie tak jest z przylaczem .
_________________
Benzyna drozeje gdyz z powodu podwyzek cen paliwa zdrozal jej transport
 
 
Sviton

Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 0
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 4:21 pm   

Problem w Tym że lampka internet wlg się nie świeci... Podłączem Pod gniazdko telefoniczne i Kablem do Komputera. Gdy podłączam kabel pod Wejscie "WAN" Lamka świeci się na czerwono. Gdy podłączam kabel pod normalne wejście Ethernet to wgl się nie świeci.

[ Dodano: Wto Sty 22, 2013 4:32 pm ]
Jeszcze mam pytanie mam modem KPN Experia Box z jakiego gniazda w modemie powinien iść kabel do Komputera ? Z WAN czy ze zwykłego wejścia?
_________________
Pozdrawiam


"Kobieta Cie Urodziła Więc Nie Masz Prawa Żadnej Poniżyć"
 
 
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 207 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 8362
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 4:59 pm   

Cytat:
Jeszcze mam pytanie mam modem KPN Experia Box z jakiego gniazda w modemie powinien iść kabel do Komputera ? Z WAN czy ze zwykłego wejścia?

________________


ja tez mam kpn box u mnie kabel wychodzi z 1 gniazdka koloru zoltego

http://www.kpnadsl.nl/han...leiding-web.pdf
 
 
Sviton

Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 0
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 5:04 pm   

Mam podłączone Kable Mianowicie.
Gniazdko DSL >>> Do gniazdka telefonicznego
I 1 wejście koloru zółtego do >>> do PC
Czy to wystarczy do połączenia Internetowego ?
Przy takim podłączeniu Świecą mi się lampki "Power" i "Wrieless" I nic innego się nie świeci wszystko zostało zainstalowane (CD).
_________________
Pozdrawiam


"Kobieta Cie Urodziła Więc Nie Masz Prawa Żadnej Poniżyć"
 
 
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 207 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 8362
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 5:25 pm   

Sviton,


jak to POWYZSZE nie wystarczy , to znaczy ze nie masz wogole jeszcze internetu...

ale to chyba trwa kilka dni zanim otrzymasz sygnal od KPN



PS, tu z innego tematu o KPN

Cytat:
Mialem taka sytuacje ze podlaczylem net ale sygnalu nie bylo. Zamowilem montera i okazalo sie ze to z ich winy.Nie wlaczyli sygnalu wiec 35 euro nie musialem placic.


http://forum.niedziela.nl/viewtopic.php?p=259392
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Wto Sty 22, 2013 5:29 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Sviton

Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 0
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 5:28 pm   

No nic poczekam jeszcze Tydzien i jak nie będzie to się tam wybiorę ;) Dzięki za info wszystkim.
_________________
Pozdrawiam


"Kobieta Cie Urodziła Więc Nie Masz Prawa Żadnej Poniżyć"
 
 
krysta55 
Nieśmiały użytkownik

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 25 Maj 2011
Posty: 55
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 7:57 pm   

Witam, jak możesz to ściagnij sobie z kpn programik diagnostyczny.
http://www.kpn.com/prive/...n-assistent.htm
Programik wynajdzie błąd i poda ci kod błedu. Zadzwonisz wtedy do kpn i powiesz że robiłeś diagnostykę przez ich De KPN Assistent i podasz im kod błedu. Bedą ci kazać latać do modemu włańczać i wyłanczać i pytać się jakie światełka świeca. Jak u nich wszystko będzie grało a u ciebie wciąż nie to wyślą sami montera.
Ps. Pare miesięcy temu też miałam problemu z netem z kpn. Strasznie mulił i kilka razy dziennie znikało połączenie z netem az w końcu znikł całkowicie. Podejrzewałam że modem się popsuł, zrobiłam diagnostykę i zadzwoniłam do KNP. Okazało się że u nich w systemie wszystko gra i jestem podłaczona pod internet, a internetu dalej nie miałam. Wysłali montera, zrobił diagnostykę gniazdka i modemu. Stwierdził że jest jakiś bład w systemie KPN bo mi port zablokowali (a u nich wyświetłało że mam wolny port) i potrwa z 2 dni jak przydzielą mi drugi. Faktycznie po 2 dniach internet śmigał jak powinnnien. Za usługę nic nie płaciłam. Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group