NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
auto
Autor Wiadomość
marpie7
Nieśmiały użytkownik

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 55
  Wysłany: Śro Sie 05, 2009 1:53 pm   

problem jest w tym że masz fiata
_________________
szukajcie a znajdziecie......:)
 
 
techno_rock 
Nieśmiały użytkownik

Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 86
Skąd: rotterdam
Wysłany: Śro Sie 05, 2009 9:03 pm   

problem nie tkwi w tym ze kolega ma fiata tylko w tym ze wiekszosc ludzi uwaza fiata za smiec a w sumnie gdyby nie to alto to do dzis polacy by jezdzili syrenkami
wszyscy sie zachwycaja volkswagenami audi i calym tym badziajestwem najchetniej jeszcze TDI co w sumnie oznacza wedlug mnie Tylko Dla Idiotow
nie wazne czym sie jezdzi wazne by spelnialo swoja funkcje a nie bylo powodem szpanu dresiaza ktory zapiernicza po 16 godzin po to by kupic sobie szpanerska fure
 
 
 
m4rcin 
MODERATOR

Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 4159
Wysłany: Śro Sie 05, 2009 9:06 pm   

techno_rock napisał/a:
wszyscy sie zachwycaja volkswagenami audi i calym tym badziajestwem najchetniej jeszcze TDI co w sumnie oznacza wedlug mnie Tylko Dla Idiotow


No co ty "passat w kombi w dizlu" to jest auto ;) a nie szmelc na "f" ;)


ps. sam mam auto na "f" i kolejne tez bedzie na "f"
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili ;)

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem

"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym?
Bill Machrone, 1991-09-24
 
 
mlubinski 
Super gaduła

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 314
Wysłany: Śro Sie 05, 2009 9:51 pm   

heh, sorry ale się nie mogę zgodzić ze stwierdzeniem że TDI to dla idiotów. Niby dlaczego? Sam mam Audi B4 TDi i uważam że jest to zajebisty samochód. Części tanie jak barszcz, dostępność interfejsów, pancerne zawieszenie, blachy ocynk, wytrzymałe silniki. Czego chcieć więcej?
 
 
m4rcin 
MODERATOR

Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 4159
Wysłany: Śro Sie 05, 2009 9:56 pm   

Koszty serwisu Audi (mowa o w miare nowych modelach A3/A4/A6) powalaja na kolana. Kultura pracy TDi - 100 lat za jednostkami PSA/Citroen.
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili ;)

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem

"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym?
Bill Machrone, 1991-09-24
Ostatnio zmieniony przez m4rcin Śro Sie 05, 2009 9:58 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
techno_rock 
Nieśmiały użytkownik

Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 86
Skąd: rotterdam
Wysłany: Śro Sie 05, 2009 9:58 pm   

tdi bo wszyscy sie zachwycaja tym a to sie skonczylo z ubieglym wiekiem
 
 
 
m4rcin 
MODERATOR

Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 4159
Wysłany: Śro Sie 05, 2009 9:59 pm   

Podpisuje sie obiema rekami.
TDi bylo fajne - 10 lat temu. Od tego czasu PSA wypuscilo kapitalne HDi, Renault calkiem udane dCi...
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili ;)

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem

"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym?
Bill Machrone, 1991-09-24
 
 
mlubinski 
Super gaduła

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 314
Wysłany: Śro Sie 05, 2009 10:21 pm   

aa no chyba że piszecie o nowych tdikach, wtedy zgoda i zwracam honor :033:


tu ciekawy artykuł o producentach aut :)

http://www.auto-swiat.pl/...aw,24969,1.html

na razie zostaję przy swoim audi, bo sporo w niego zainwestowałem :033:

a potem pewnie jakaś benzyna
 
 
m4rcin 
MODERATOR

Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 4159
Wysłany: Śro Sie 05, 2009 10:29 pm   

mlubinski napisał/a:
na razie zostaję przy swoim audi, bo sporo w niego zainwestowałem :033:


przeciez audi sie nie psuje :033: to po co w nie iwestowac :020:
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili ;)

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem

"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym?
Bill Machrone, 1991-09-24
 
 
m4rcin 
MODERATOR

Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 4159
Wysłany: Śro Sie 05, 2009 10:34 pm   

mlubinski napisał/a:
http://www.auto-swiat.pl/artykuly,Producenci-aut-graja-nie-fair-Bron-sie-Radzimy-jak-uniknac-drogich-napraw,24969,1.html


Problem nie problem jest taki - czesc czesci jest tansza w ASO niz w sklepach/hurtowniach.
Np. dwumas + sprzeglo kosztowalo w ASO 3300pln, poza ASO - 4600 (co nie zmienia faktu, ze obie ceny sa lekko chore) ;)
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili ;)

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem

"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym?
Bill Machrone, 1991-09-24
Ostatnio zmieniony przez m4rcin Śro Sie 05, 2009 10:36 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mlubinski 
Super gaduła

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 314
Wysłany: Śro Sie 05, 2009 10:57 pm   

m4rcin napisał/a:

przeciez audi sie nie psuje :033: to po co w nie iwestowac :020:


Jak poprzednik nie wiedział jak się tdi jeździ a dodatkowo miał kiepskich doradców/mechaników to wtedy trzeba doinwestować (wymiana turbo, wtrysków, i innych takich). Poza tym przed wyjazdem do NL wymieniłem załe zawieszenie (tuleje, przeguby, klocki, końcówki stabilizatorów i inne eksploatacyjne pierdy), dlatego napisałem, że doinwestowałem :033:
 
 
vinni Pu 
Nieśmiały użytkownik

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 55
Wysłany: Pią Sie 07, 2009 1:37 am   

m4rcin napisał/a:
Podpisuje sie obiema rekami.
TDi bylo fajne - 10 lat temu. Od tego czasu PSA wypuscilo kapitalne HDi, Renault calkiem udane dCi...



tdi było fajne jest i będzie, i chociaż to rozwiązania z tamtej epoki to są sprawdzone i dobre (szczególnie vw, audi) a psa citroena i cdi są według mnie do bani a szczególnie w lagunach 2, bo żabojadom zrobiło się żal niemieckiej technologi i na gwałt chcieli coś nowego stworzyć, a tu bebe, przeładowane francuską elektroniką i niedopracowaniem lagunki 2 nie potrafiły nawet 150tyś km bez awarii silnika zrobić... a tera takie lagi na marktplats stoją od 2.5 tyś euro bo nikt tego nie chce...
a fiat jeździł, jeździ i będzie jeździł, tylko jest nie docenianą marką...
 
 
m4rcin 
MODERATOR

Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 4159
Wysłany: Pią Sie 07, 2009 8:33 am   

Bardzo sie cieszcze, ze masz taka opinie - dzieki temu moge sobie kupic 2. latka PSA/Renault w stanie 5. letniego Audi.

Zgodze sie tylko z jednym - z Laguna II ph I to faktycznie porazka (ale to i tak zalezy jak si trafi - moich dwoch kolegow ma - jeden ma przejechane jakeis 270kkm, drugi 190 i poporostu jezdza, troche juz wytluczone ale wroclawskie drogi daja popalic), ale za to phII bije wszystkie auta... bezawaryjnoscia. Zreszta Renault dawalo bardzo dobre rabaty wlascielom Lagun phI przy zakupie phII.

Calkiem niedawno w niemieckiej prasie pojawil sie ranking gdzie pytali czy auto ktore masz kupilbys ponownie - Laguna byla na szczycie stawki, passat daleko w tyle...


Przy okazji - czy 2.0TDi potrafi juz dojechac do 150kkm bez wymiany glowicy? Bo ma z tym duze przebiegi....
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili ;)

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem

"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym?
Bill Machrone, 1991-09-24
 
 
techno_rock 
Nieśmiały użytkownik

Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 86
Skąd: rotterdam
Wysłany: Sob Sie 08, 2009 7:27 pm   

a wiec rozwiazanie volkswagen grup jesli hodzi o tdi jest totalnie inne niz w hdi w grupie psa co do tego ja mam osobiscie pegota 607 2.2 hdi co ma juz najezdzone ponad 310 tys km
i bez wiekszych problemow ani elektrycznych ani mechanicznych bo rzeczy takie jak koncowki klocki i opony naleza do normalnego zuzycia wiec obstaje przy francuzach z grupy psa np samochody marki volvo czy ford w tej chwili kozystaja rowniez z technologi psa a mianowicie mozna spotkac w fordzie czy tez volvo silniki diesla 1.4 hdi ,1.6 hdi czy tez 2.0 hdi silniki energiczne oszczedne i dopracowane jesli nawet sa w volvo a jesli chodzi o dobry samochod to polecam sam osobiscie markie volvo bo oni nie tylko dbaja o bezpieczenstwo ale o komfort i jak najmniejsza awaryjnosc wiem bo jestem mechanikiem i jak narazie naj mniej awaryjne samochody przy jakich pracowalem to volvo zwlaszcza silniki d5

[ Dodano: Sob Sie 08, 2009 7:31 pm ]
m4rcin napisał/a:
[b]

Przy okazji - czy 2.0TDi potrafi juz dojechac do 150kkm bez wymiany glowicy? Bo ma z tym duze przebiegi....


tak ale za to z padnietym np sprzeglem lub pompowtryskami poprostu szmelc ktorym sie wszyscy zachwycaja popatrzcie w dziale ogloszenia jakie samochody sa na sprzedaz i powiedzcie mi dlaczego
ja myse ze cos jest w nich uszkodzone a czesci kosztuja fortune
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group