PROBLEMY Z NETEM Z T-MOBILE |
Autor |
Wiadomość |
Jan
Poczatkujacy
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 32 Skąd: Wroclaw (Haarlem)
|
Wysłany: Wto Paź 06, 2009 7:18 pm PROBLEMY Z NETEM Z T-MOBILE
|
|
|
Czy tez macie problemy z internetem z T-Mobile (tzw.laptop economy) ?
Czlowiek placi 20e i podobno jest limit 400mb sciagnietych i pozniej podobno ma zwalniac net a tu taka bieda ,ze od samego poczatku czyta bardzo wolno strony choc po wlaczeniu widze komunikat POLACZENIE 7,2 mbit jest aktywne.
Szczerze mowiac to szybciej dzialal mi internet na modemie telefonicznym w Polsce pare lat temu..... |
_________________ Jan |
|
|
|
|
rafal9226
Poczatkujacy
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 1
|
Wysłany: Pon Lis 02, 2009 8:25 pm
|
|
|
Witaj.Mam taki internet jak sie niemyle to wszystkie mobilne internety tak działaja.Pozostaje przejsc na modem.Pozdr. |
|
|
|
|
lolobrygida
Poczatkujacy
Dołączyła: 19 Paź 2009 Posty: 28
|
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 2:33 pm
|
|
|
Jan, jeśli jesteś nie zadowolony powinieneś napisać list do T-mobile o zerwanie kontraktu z powodu niskiego signału (to jest jedyny powód, dla którego mozesz go zerwać). |
|
|
|
|
Maxy
Gaduła Lucas
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 152 Skąd: ASSEN
|
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 2:55 pm Re: PROBLEMY Z NETEM Z T-MOBILE
|
|
|
Jan napisał/a: | Czy tez macie problemy z internetem z T-Mobile (tzw.laptop economy) ?
Czlowiek placi 20e i podobno jest limit 400mb sciagnietych i pozniej podobno ma zwalniac net a tu taka bieda ,ze od samego poczatku czyta bardzo wolno strony choc po wlaczeniu widze komunikat POLACZENIE 7,2 mbit jest aktywne.
Szczerze mowiac to szybciej dzialal mi internet na modemie telefonicznym w Polsce pare lat temu..... |
Ja mam T-Mobile i też na początku miałem economy no było bardzo wolno no ale jak zmieniłem na ten internet za niecałe 60 euro miesięcznie to od wtedy działa bardzo szybko.POŁĄCZENIE 7,2 mbit jest aktywne to standard tak zawsze pisze ale to nic nie oznacza to tylko domyślna nazwa, a prędkość transferu zależy od abonamentu jaki masz i od siły sygnału tzn siła sygnału GPRS/EDGE lub UMTS/HSDPA.Najlepiej być w zasięgu UMTS/HSDPA wtedy masz najszybsze transfery.Ale jak byś chciał zrezygnować to tutaj masz coś na temat. http://www.niedziela.nl/f...pic.php?t=65675 |
_________________ Administrator nie jest tylko od usuwania postów Powinien służyć pomocą ^^ |
Ostatnio zmieniony przez Maxy Pią Lis 13, 2009 2:57 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
zaq
Mega gaduła miszcz nad miszcze
Pomógł: 96 razy Wiek: 102 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2348 Skąd: z Nienacka k/Ams
|
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 2:59 pm
|
|
|
Jan, sprawdz czy masz zasieg UMTS (3G) w miejscu gdzie masz ten modem. jezeli nie masz to internet faktycznie ma predkosc porownywalna z modemem, ktorego uzywales ladnych kilka lat temu.
lolobrygida, jezeli problemem okaze sie wlasnie kiepski zasieg (lub brak zasiegu 3G), to moim zdaniem nie ma podstawy do reklamacji. |
_________________ "Problem z cytatami w internecie jest taki, ze ludzie natychmiast wierza w ich prawdziwosc." - Abraham Lincoln
"Dlaczego meteoryty zawsze lądują w kraterach?" - Sedes z Porcelitu
http://bynajmniej.net |
|
|
|
|
ewcia.pol
Mega gaduła
Pomogła: 15 razy Dołączyła: 19 Maj 2008 Posty: 1071 Skąd: GLD
|
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 3:44 pm
|
|
|
Tez mam T-mobile i nie narzekam tez płace 20euro, i w porownaniu z polskim orange to jest torpeda. podobno t-mobile nie wszedzie ma dobry zasieg |
|
|
|
|
Maxy
Gaduła Lucas
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 152 Skąd: ASSEN
|
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 4:41 pm
|
|
|
ewcia.pol napisał/a: | Tez mam T-mobile i nie narzekam tez płace 20euro, i w porownaniu z polskim orange to jest torpeda. podobno t-mobile nie wszedzie ma dobry zasieg |
Ewcia nie podobna a na pewno w T-Mobile tak jak zresztą w innych sieciach zdarzają się tzw dziury gdzie jest tylko gprs bardzooo wolny. |
_________________ Administrator nie jest tylko od usuwania postów Powinien służyć pomocą ^^ |
|
|
|
|
lolobrygida
Poczatkujacy
Dołączyła: 19 Paź 2009 Posty: 28
|
Wysłany: Śro Gru 16, 2009 10:49 pm
|
|
|
zaq, jeśli zasięg okarze się kiepski to jest to jedyna podstawa do zerwania kontraktu. Po miesiącu od kupna T-mobile zerwałam z nimi kontrakt bez żadnych konsekwencji. Co prawda nabiegałam sie bo to odsylali mnie a to tu a to tam, jednakże podpowiem ci najlepiej bezpośrednio napisac emaila do T-mobile co i jak. Odpiszą z bzdurnymi pyt. prawdopodobie (tak bylo u mnie) odpisałam na tyle na ile bylam w stanie odpowiedzieć i na nastepny dzień otrzylam emaila, że w drodze wyjątku mozemy ten kontrakt zerwac. I tak się stało.... |
|
|
|
|
aniuta
Poczatkujacy aniuta
Wiek: 60 Dołączyła: 22 Kwi 2009 Posty: 7 Skąd: den haag
|
Wysłany: Sob Gru 19, 2009 8:39 am
|
|
|
jak zerwac kontrakt z T-mobile bedac w Polsce? Pomozcie mi prosze :( |
|
|
|
|
lolobrygida
Poczatkujacy
Dołączyła: 19 Paź 2009 Posty: 28
|
Wysłany: Sob Gru 19, 2009 2:54 pm
|
|
|
aniuta, zależy z jakiego powodu chcesz zerwać kontrakt pozdrawiam |
|
|
|
|
bati3
Gaduła
Dołączyła: 12 Lip 2009 Posty: 130
|
Wysłany: Nie Gru 27, 2009 12:41 pm
|
|
|
tez mam t-mobile pre paid predkosci dochodza do 40kB/s czyli umts wiec to co na pudelku pisze ze 3600kb czyli 3,6Mb czyli ~450kB/s to tylko w hotspocie :p a do tego caly czas zrywa polaczenie nie wiem czy to wina sygnalu mam >90% czy wina modemu |
|
|
|
|
m4rcin
MODERATOR
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2008 Posty: 4159
|
Wysłany: Nie Gru 27, 2009 12:48 pm
|
|
|
moze byc wina miejsca w ktormy sie znajdujesz. |
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem
"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym? Bill Machrone, 1991-09-24 |
|
|
|
|
ewcia.pol
Mega gaduła
Pomogła: 15 razy Dołączyła: 19 Maj 2008 Posty: 1071 Skąd: GLD
|
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 12:26 pm
|
|
|
a ja mam pytanko o sticker, coś mi się rozłącza i jakiś luźny się zrobił i wystarczy dotknął i nie ma neta, miał ktoś doswiadczenie jak reagują na taki problem? |
|
|
|
|
zaq
Mega gaduła miszcz nad miszcze
Pomógł: 96 razy Wiek: 102 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2348 Skąd: z Nienacka k/Ams
|
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 12:32 pm
|
|
|
a nie jest to problem portu usb? jezeli to wina stickera, to go reklamuj (obejmuje go normalna gwarancja). |
|
|
|
|
lolobrygida
Poczatkujacy
Dołączyła: 19 Paź 2009 Posty: 28
|
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 1:31 pm
|
|
|
Myślę, że to nie wina portu usb, w moim przypadku było tak samo, niedość że signał był do kitu to stick ciągle sie rozłączał. Reklamowałam i chcieli mi wymienić ale w związku, że sygnał byl do kitu to wzięło górę i zaczełam starać sie o zerwanie kontraktu z powodu sygnału a reklamowanie i wymiane czy naprawe stick'a darowałam sobie. ewcia.pol, jeśli sygnał masz okej to po prostu zareklamuj stick. |
|
|
|
|
|