NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PROBLEMY Z NETEM Z T-MOBILE
Autor Wiadomość
Jan 
Poczatkujacy

Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 32
Skąd: Wroclaw (Haarlem)
Wysłany: Wto Paź 06, 2009 7:18 pm   PROBLEMY Z NETEM Z T-MOBILE

Czy tez macie problemy z internetem z T-Mobile (tzw.laptop economy) ?
Czlowiek placi 20e i podobno jest limit 400mb sciagnietych i pozniej podobno ma zwalniac net a tu taka bieda ,ze od samego poczatku czyta bardzo wolno strony choc po wlaczeniu widze komunikat POLACZENIE 7,2 mbit jest aktywne.

Szczerze mowiac to szybciej dzialal mi internet na modemie telefonicznym w Polsce pare lat temu.....
_________________
Jan
 
 
rafal9226 
Poczatkujacy

Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 1
Wysłany: Pon Lis 02, 2009 8:25 pm   

Witaj.Mam taki internet jak sie niemyle to wszystkie mobilne internety tak działaja.Pozostaje przejsc na modem.Pozdr.
 
 
lolobrygida 
Poczatkujacy

Dołączyła: 19 Paź 2009
Posty: 28
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 2:33 pm   

Jan, jeśli jesteś nie zadowolony powinieneś napisać list do T-mobile o zerwanie kontraktu z powodu niskiego signału (to jest jedyny powód, dla którego mozesz go zerwać).
 
 
Maxy 
Gaduła
Lucas

Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 152
Skąd: ASSEN
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 2:55 pm   Re: PROBLEMY Z NETEM Z T-MOBILE

Jan napisał/a:
Czy tez macie problemy z internetem z T-Mobile (tzw.laptop economy) ?
Czlowiek placi 20e i podobno jest limit 400mb sciagnietych i pozniej podobno ma zwalniac net a tu taka bieda ,ze od samego poczatku czyta bardzo wolno strony choc po wlaczeniu widze komunikat POLACZENIE 7,2 mbit jest aktywne.

Szczerze mowiac to szybciej dzialal mi internet na modemie telefonicznym w Polsce pare lat temu.....


Ja mam T-Mobile i też na początku miałem economy no było bardzo wolno no ale jak zmieniłem na ten internet za niecałe 60 euro miesięcznie to od wtedy działa bardzo szybko.POŁĄCZENIE 7,2 mbit jest aktywne to standard tak zawsze pisze ale to nic nie oznacza to tylko domyślna nazwa, a prędkość transferu zależy od abonamentu jaki masz i od siły sygnału tzn siła sygnału GPRS/EDGE lub UMTS/HSDPA.Najlepiej być w zasięgu UMTS/HSDPA wtedy masz najszybsze transfery.Ale jak byś chciał zrezygnować to tutaj masz coś na temat. http://www.niedziela.nl/f...pic.php?t=65675
_________________
Administrator nie jest tylko od usuwania postów Powinien służyć pomocą ^^
Ostatnio zmieniony przez Maxy Pią Lis 13, 2009 2:57 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
zaq 
Mega gaduła
miszcz nad miszcze


Pomógł: 96 razy
Wiek: 102
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2348
Skąd: z Nienacka k/Ams
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 2:59 pm   

Jan, sprawdz czy masz zasieg UMTS (3G) w miejscu gdzie masz ten modem. jezeli nie masz to internet faktycznie ma predkosc porownywalna z modemem, ktorego uzywales ladnych kilka lat temu.

lolobrygida, jezeli problemem okaze sie wlasnie kiepski zasieg (lub brak zasiegu 3G), to moim zdaniem nie ma podstawy do reklamacji.
_________________
"Problem z cytatami w internecie jest taki, ze ludzie natychmiast wierza w ich prawdziwosc." - Abraham Lincoln

"Dlaczego meteoryty zawsze lądują w kraterach?" - Sedes z Porcelitu

http://bynajmniej.net
 
 
 
ewcia.pol 
Mega gaduła

Pomogła: 15 razy
Dołączyła: 19 Maj 2008
Posty: 1071
Skąd: GLD
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 3:44 pm   

Tez mam T-mobile i nie narzekam tez płace 20euro, i w porownaniu z polskim orange to jest torpeda. podobno t-mobile nie wszedzie ma dobry zasieg
 
 
Maxy 
Gaduła
Lucas

Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 152
Skąd: ASSEN
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 4:41 pm   

ewcia.pol napisał/a:
Tez mam T-mobile i nie narzekam tez płace 20euro, i w porownaniu z polskim orange to jest torpeda. podobno t-mobile nie wszedzie ma dobry zasieg


Ewcia nie podobna a na pewno w T-Mobile tak jak zresztą w innych sieciach zdarzają się tzw dziury gdzie jest tylko gprs bardzooo wolny. :024:
_________________
Administrator nie jest tylko od usuwania postów Powinien służyć pomocą ^^
 
 
lolobrygida 
Poczatkujacy

Dołączyła: 19 Paź 2009
Posty: 28
Wysłany: Śro Gru 16, 2009 10:49 pm   

zaq, jeśli zasięg okarze się kiepski to jest to jedyna podstawa do zerwania kontraktu. Po miesiącu od kupna T-mobile zerwałam z nimi kontrakt bez żadnych konsekwencji. Co prawda nabiegałam sie bo to odsylali mnie a to tu a to tam, jednakże podpowiem ci najlepiej bezpośrednio napisac emaila do T-mobile co i jak. Odpiszą z bzdurnymi pyt. prawdopodobie (tak bylo u mnie) odpisałam na tyle na ile bylam w stanie odpowiedzieć i :) na nastepny dzień otrzylam emaila, że w drodze wyjątku mozemy ten kontrakt zerwac. I tak się stało.... :)
 
 
aniuta 
Poczatkujacy
aniuta

Wiek: 60
Dołączyła: 22 Kwi 2009
Posty: 7
Skąd: den haag
Wysłany: Sob Gru 19, 2009 8:39 am   

jak zerwac kontrakt z T-mobile bedac w Polsce? Pomozcie mi prosze :( :(
 
 
lolobrygida 
Poczatkujacy

Dołączyła: 19 Paź 2009
Posty: 28
Wysłany: Sob Gru 19, 2009 2:54 pm   

aniuta, zależy z jakiego powodu chcesz zerwać kontrakt pozdrawiam
 
 
bati3 
Gaduła

Dołączyła: 12 Lip 2009
Posty: 130
Wysłany: Nie Gru 27, 2009 12:41 pm   

tez mam t-mobile pre paid predkosci dochodza do 40kB/s czyli umts wiec to co na pudelku pisze ze 3600kb czyli 3,6Mb czyli ~450kB/s to tylko w hotspocie :p a do tego caly czas zrywa polaczenie nie wiem czy to wina sygnalu mam >90% czy wina modemu
 
 
m4rcin 
MODERATOR

Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 4159
Wysłany: Nie Gru 27, 2009 12:48 pm   

moze byc wina miejsca w ktormy sie znajdujesz.
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili ;)

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem

"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym?
Bill Machrone, 1991-09-24
 
 
ewcia.pol 
Mega gaduła

Pomogła: 15 razy
Dołączyła: 19 Maj 2008
Posty: 1071
Skąd: GLD
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 12:26 pm   

a ja mam pytanko o sticker, coś mi się rozłącza i jakiś luźny się zrobił i wystarczy dotknął i nie ma neta, miał ktoś doswiadczenie jak reagują na taki problem?
 
 
zaq 
Mega gaduła
miszcz nad miszcze


Pomógł: 96 razy
Wiek: 102
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2348
Skąd: z Nienacka k/Ams
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 12:32 pm   

a nie jest to problem portu usb? jezeli to wina stickera, to go reklamuj (obejmuje go normalna gwarancja).
 
 
 
lolobrygida 
Poczatkujacy

Dołączyła: 19 Paź 2009
Posty: 28
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 1:31 pm   

Myślę, że to nie wina portu usb, w moim przypadku było tak samo, niedość że signał był do kitu to stick ciągle sie rozłączał. Reklamowałam i chcieli mi wymienić ale w związku, że sygnał byl do kitu to wzięło górę i zaczełam starać sie o zerwanie kontraktu z powodu sygnału a reklamowanie i wymiane czy naprawe stick'a darowałam sobie. ewcia.pol, jeśli sygnał masz okej to po prostu zareklamuj stick.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group