do dziś nie mam internetu z KPN |
Autor |
Wiadomość |
Sviton
Dołączył: 22 Sty 2013 Posty: 0
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 2:37 pm do dziś nie mam internetu z KPN
|
|
|
Witam mam problem nie dawno wiozłem internet z KPN i do dziś nie mam internetu gdy otwieram przeglądarkę wyskakuje mi taki oto komunikat.
"Your broadband physical link is down.
Please check your DSL or Ethernet uplink connection status.
WAN Type Configuration Mode:Auto.
Current Uplink Type:none."
Na laptopie pisze ze sygnał jest "Internet access"
Nie wiem co z Tym zrobić montera żadnego nie chcą przysłać z góry dzieki za Pomoc.
Pozdrawiam.
tytul edytowalam prosze zapoznac sie z Regulaminem |
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Wto Sty 22, 2013 2:59 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bronka
Mega gaduła

Pomogła: 31 razy Dołączyła: 27 Maj 2010 Posty: 1086
|
|
|
|
|
Sviton
Dołączył: 22 Sty 2013 Posty: 0
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 2:57 pm
|
|
|
Jaką awarie? Internetu nie mam od 3 dni mam ten sam komunikat Od kiedy jest ta awaria i czy wiadomo jak ona długo potrwa ?
[ Dodano: Wto Sty 22, 2013 2:59 pm ]
W sumie jeszcze wgl nie miałem internetu problem jest od samego początku od podłączenia modemu mam taki komunikat. |
|
|
|
|
Gochna H
MODERATOR

Pomogła: 207 razy Dołączyła: 24 Gru 2006 Posty: 8362
|
|
|
|
|
baileys
MODERATOR baileys

Pomogła: 83 razy Dołączyła: 01 Wrz 2008 Posty: 4392 Skąd: z domu
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 3:08 pm
|
|
|
Sviton, a kiedy mieli ci polaczyc internet ?
bo dostanie modemu nie oznacza ze juz masz polaczenie . Przewaznie KPN przysyla modem okolo 10-14 dni wczesniej niz polacza ciebie do neta . |
_________________ Benzyna drozeje gdyz z powodu podwyzek cen paliwa zdrozal jej transport |
|
|
|
|
Sviton
Dołączył: 22 Sty 2013 Posty: 0
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 3:18 pm
|
|
|
Umowa została podpisana Miesiąc Temu. Modem dostałem 2 Tygodnie temu lecz podłączyłem go dopiero przed wczoraj ale wydaje mi się ze to nie ma nic wspólnego z tym Kiedy podłączyłem modem. |
_________________ Pozdrawiam
"Kobieta Cie Urodziła Więc Nie Masz Prawa Żadnej Poniżyć" |
Ostatnio zmieniony przez Sviton Wto Sty 22, 2013 3:18 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bronka
Mega gaduła

Pomogła: 31 razy Dołączyła: 27 Maj 2010 Posty: 1086
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 3:54 pm
|
|
|
Sviton napisał/a: | Jaką awarie? Internetu nie mam od 3 dni mam ten sam komunikat Od kiedy jest ta awaria i czy wiadomo jak ona długo potrwa ?
|
A nie, awaria juz usunieta, nie napisales wczesniej ze od 3 dni tak masz. Jestes pewien, ze wszystko dobrze podlaczyles? A co na to KPN? |
_________________ Fox- kolejny niechciany psiak do adopcji
https://www.olx.pl/oferta...html#eb5bd1b1c3 |
|
|
|
|
baileys
MODERATOR baileys

Pomogła: 83 razy Dołączyła: 01 Wrz 2008 Posty: 4392 Skąd: z domu
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 4:10 pm
|
|
|
Sviton napisał/a: | wydaje mi się ze to nie ma nic wspólnego z tym Kiedy podłączyłem modem. |
nie nie ma nic wspolnego kiedy podlaczyles ale kiedy ci maja dac sygnal .
W jednym z listow powinienes miec date podlaczenia sygnalu .
jesli masz wlaczony modem i pali ci sie zielona lampka "internet "to zaistaluj program z CD ktore ci przyslali . jesli nie swieci ci sie "Internet "na zielono i napewno wiesz ze sygnal jest juz podlaczony a nadal nie masz neta to zadzwon do KPN bo moze cos nie tak jest z przylaczem . |
_________________ Benzyna drozeje gdyz z powodu podwyzek cen paliwa zdrozal jej transport |
|
|
|
|
Sviton
Dołączył: 22 Sty 2013 Posty: 0
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 4:21 pm
|
|
|
Problem w Tym że lampka internet wlg się nie świeci... Podłączem Pod gniazdko telefoniczne i Kablem do Komputera. Gdy podłączam kabel pod Wejscie "WAN" Lamka świeci się na czerwono. Gdy podłączam kabel pod normalne wejście Ethernet to wgl się nie świeci.
[ Dodano: Wto Sty 22, 2013 4:32 pm ]
Jeszcze mam pytanie mam modem KPN Experia Box z jakiego gniazda w modemie powinien iść kabel do Komputera ? Z WAN czy ze zwykłego wejścia? |
_________________ Pozdrawiam
"Kobieta Cie Urodziła Więc Nie Masz Prawa Żadnej Poniżyć" |
|
|
|
|
Gochna H
MODERATOR

Pomogła: 207 razy Dołączyła: 24 Gru 2006 Posty: 8362
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 4:59 pm
|
|
|
Cytat: | Jeszcze mam pytanie mam modem KPN Experia Box z jakiego gniazda w modemie powinien iść kabel do Komputera ? Z WAN czy ze zwykłego wejścia? |
________________
ja tez mam kpn box u mnie kabel wychodzi z 1 gniazdka koloru zoltego
http://www.kpnadsl.nl/han...leiding-web.pdf |
|
|
|
|
Sviton
Dołączył: 22 Sty 2013 Posty: 0
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 5:04 pm
|
|
|
Mam podłączone Kable Mianowicie.
Gniazdko DSL >>> Do gniazdka telefonicznego
I 1 wejście koloru zółtego do >>> do PC
Czy to wystarczy do połączenia Internetowego ?
Przy takim podłączeniu Świecą mi się lampki "Power" i "Wrieless" I nic innego się nie świeci wszystko zostało zainstalowane (CD). |
_________________ Pozdrawiam
"Kobieta Cie Urodziła Więc Nie Masz Prawa Żadnej Poniżyć" |
|
|
|
|
Gochna H
MODERATOR

Pomogła: 207 razy Dołączyła: 24 Gru 2006 Posty: 8362
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 5:25 pm
|
|
|
Sviton,
jak to POWYZSZE nie wystarczy , to znaczy ze nie masz wogole jeszcze internetu...
ale to chyba trwa kilka dni zanim otrzymasz sygnal od KPN
PS, tu z innego tematu o KPN
Cytat: | Mialem taka sytuacje ze podlaczylem net ale sygnalu nie bylo. Zamowilem montera i okazalo sie ze to z ich winy.Nie wlaczyli sygnalu wiec 35 euro nie musialem placic. |
http://forum.niedziela.nl/viewtopic.php?p=259392 |
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Wto Sty 22, 2013 5:29 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Sviton
Dołączył: 22 Sty 2013 Posty: 0
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 5:28 pm
|
|
|
No nic poczekam jeszcze Tydzien i jak nie będzie to się tam wybiorę Dzięki za info wszystkim. |
_________________ Pozdrawiam
"Kobieta Cie Urodziła Więc Nie Masz Prawa Żadnej Poniżyć" |
|
|
|
|
krysta55
Nieśmiały użytkownik
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 25 Maj 2011 Posty: 55
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 7:57 pm
|
|
|
Witam, jak możesz to ściagnij sobie z kpn programik diagnostyczny.
http://www.kpn.com/prive/...n-assistent.htm
Programik wynajdzie błąd i poda ci kod błedu. Zadzwonisz wtedy do kpn i powiesz że robiłeś diagnostykę przez ich De KPN Assistent i podasz im kod błedu. Bedą ci kazać latać do modemu włańczać i wyłanczać i pytać się jakie światełka świeca. Jak u nich wszystko będzie grało a u ciebie wciąż nie to wyślą sami montera.
Ps. Pare miesięcy temu też miałam problemu z netem z kpn. Strasznie mulił i kilka razy dziennie znikało połączenie z netem az w końcu znikł całkowicie. Podejrzewałam że modem się popsuł, zrobiłam diagnostykę i zadzwoniłam do KNP. Okazało się że u nich w systemie wszystko gra i jestem podłaczona pod internet, a internetu dalej nie miałam. Wysłali montera, zrobił diagnostykę gniazdka i modemu. Stwierdził że jest jakiś bład w systemie KPN bo mi port zablokowali (a u nich wyświetłało że mam wolny port) i potrwa z 2 dni jak przydzielą mi drugi. Faktycznie po 2 dniach internet śmigał jak powinnnien. Za usługę nic nie płaciłam. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|