Zmiana numeru tel w ing.nl |
Autor |
Wiadomość |
wikara
Poczatkujacy
Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 2
|
Wysłany: Wto Lip 16, 2013 7:45 pm Zmiana numeru tel w ing.nl
|
|
|
Witam, mam pytanie mam konto internetowe ing.nl i miałem numer Holenderski stary 5lat i mi wygasł i teraz chciałem zmienic na nowy co mam ,na koncie wyczytałem że musze zablokować numer i tak zrobiłem i teraz przy wprowadzaniu login i hasło pisze mi:::
Vul hieronder uw activeringscode en mobiele nummer in. U vindt deze code in de brief die u hierover heeft ontvangen
Czy list z kodem w tym wypadku do 5 dni mi przyjdzie na stary adres nl? czy musze jechać do banku ing by mi to na miejscu o ile to możliwe zrobili i wpisali nowy numer?co pisze powyżej?
screen poniżej:
http://postimg.org/image/54aks42vh/
Dziękuje za każda odp...:) |
|
|
|
|
lubcjusz
Gaduła
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Sty 2012 Posty: 100
|
Wysłany: Wto Lip 16, 2013 8:36 pm
|
|
|
Wikara, z tego co pamiętam to przyjdzie Ci tylko zawiadomienie że możesz odebrać kod w oddziale banku. Ale jak chcesz szybciej to możesz pójść do oddziału ING i zmienić numer telefonu od ręki. |
|
|
|
|
wikara
Poczatkujacy
Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 2
|
Wysłany: Wto Lip 16, 2013 8:57 pm
|
|
|
A jak mi te zawiadomienie wysłal i już wczoraj albo dziś to pomimo wysłania moge iść do oddziału i zmienic numer od ręki? |
|
|
|
|
lubcjusz
Gaduła
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Sty 2012 Posty: 100
|
Wysłany: Wto Lip 16, 2013 9:17 pm
|
|
|
Wydaje mi się że możesz, ewentualnie zapytaj się w banku. |
|
|
|
|
buszupl
Poczatkujacy
Dołączył: 01 Mar 2014 Posty: 5
|
Wysłany: Sob Mar 01, 2014 1:30 pm problem z ing.nl
|
|
|
Witam.
mam konto w ing.nl aktualnie znajduję się w pl i dostałem jakiś zwrot hajsu na konto w ing.nl ale mój numer telefonu z lebary na który otrzymywałem tan code jest już nie aktywny bo nie doładowałem konta ponad pół roku i nie wykonywałem połączeń adres przypisany do rachunku w ing.nl też jest nie aktualny do tego nie mogę wypłacić pieniędzy w polskim bankomacie bo nie pamiętam już pinu do karty. Zastanawiam się co mogę zrobić myślę nad pojechaniem do niemiec i tam w placówce ing [tylko czy to ten sam bank?] zmienić numer telefonu tylko czy można podać polski numer albo też wypłacić pieniądze na miejscu ale czy da się w jakiś sposób załatwić tą sprawę przez infolinie ing.nl [tylko czy jest obsługa w języku angielskim lub polskim?] albo ich serwis internetowy?
Proszę o pomoc |
|
|
|
|
kasia0987
Nieśmiały użytkownik
Pomogła: 2 razy Dołączyła: 19 Lip 2012 Posty: 68 Skąd: okolice Amsterdam
|
Wysłany: Pon Mar 03, 2014 11:05 am
|
|
|
Pieknie
Tak to pozniej wyglada jak sie nie dopilnuje wszystkiego.
Z mojego punktu widzenia w pl nie zrobisz z tym nic. Tak czy siak musisz przyjechac do nl.
Bank ING w NL nie ma NIC wspolnego z bankami ING w Polsce czy Niemczech.
Jesli chcialbys zmienic numer telefonu to TYLKO na holenderski ( wyzej masz opisane jak to zrobic )
Tak sobie wlasnie pomyslalam ze moze jest nadzieja:)
Na stronie Lebary znajdziesz inf.dotyczace waznosci karty.
Jeśli nie doładujesz konta w ciagu 6 miesięcy, środki pozostałe na koncie zostaną "zamrozone" co spowoduje niemozność dokonywania jakichkolwiek połączeń wychodzących oraz wysyłania wiadomości SMS. W tej sytuacji powinieneś kupic doladowanie Lebary, skontaktowac się z Biurem Obsługi Klienta i podać 14 cyfrowy kod doładowujący w celu odblokowania konta.
Jesli nie doladujesz konta w ciagu TRZECH MIESIECY od czasu zamrozenia karty, karta SIM straci waznosc. Nie mozna aktywowac karty po utracie waznosci.
Wiec jest szansa....Powodzenia |
|
|
|
|
qubus
Poczatkujacy
Dołączył: 28 Sty 2013 Posty: 3
|
Wysłany: Pon Kwi 28, 2014 4:28 pm
|
|
|
Witam, a jak przez strone ING będe chciał zmienić numer i przyjdzie ta wiadomość, że mogę w placówce odebrać ten kod to musze to zrobić osobiście czy może ktoś za mnie go odebrać? Pozdrawiam |
|
|
|
|
pandzia
Poczatkujacy
Wiek: 40 Dołączyła: 22 Lis 2009 Posty: 14
|
Wysłany: Pon Maj 12, 2014 9:33 pm
|
|
|
kasia0987 napisał/a: | Pieknie
Tak to pozniej wyglada jak sie nie dopilnuje wszystkiego.
Z mojego punktu widzenia w pl nie zrobisz z tym nic. Tak czy siak musisz przyjechac do nl.
Bank ING w NL nie ma NIC wspolnego z bankami ING w Polsce czy Niemczech.
Jesli chcialbys zmienic numer telefonu to TYLKO na holenderski ( wyzej masz opisane jak to zrobic )
Tak sobie wlasnie pomyslalam ze moze jest nadzieja:)
Na stronie Lebary znajdziesz inf.dotyczace waznosci karty.
Jeśli nie doładujesz konta w ciagu 6 miesięcy, środki pozostałe na koncie zostaną "zamrozone" co spowoduje niemozność dokonywania jakichkolwiek połączeń wychodzących oraz wysyłania wiadomości SMS. W tej sytuacji powinieneś kupic doladowanie Lebary, skontaktowac się z Biurem Obsługi Klienta i podać 14 cyfrowy kod doładowujący w celu odblokowania konta.
Jesli nie doladujesz konta w ciagu TRZECH MIESIECY od czasu zamrozenia karty, karta SIM straci waznosc. Nie mozna aktywowac karty po utracie waznosci.
Wiec jest szansa....Powodzenia |
następny wystawiam na łatkę, dupę zawinie, a konto nie łaska zamknąć- a potem wszyscy co zostają tu na stałe mają przerąbane |
|
|
|
|
tomek21463
Poczatkujacy
Dołączył: 21 Maj 2014 Posty: 1
|
Wysłany: Śro Maj 21, 2014 5:09 pm
|
|
|
co ma z tym tematem wspolnego ubezpieczenie lub jego zwrot
pomyliles temat poszukaj odpowiedniego i umiesc w nim post
[ Dodano: Czw Maj 22, 2014 9:03 am ]
tomek21463 napisał/a: |
co ma z tym tematem wspolnego ubezpieczenie lub jego zwrot
pomyliles temat poszukaj odpowiedniego i umiesc w nim post |
ja sie tylko chciałem dowiedziec czy moge cos z tym zrobic z polski czy musze jechac do holandi?? |
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Śro Maj 21, 2014 6:43 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|