problem z zalogowaniem ING mijn |
Autor |
Wiadomość |
Dawkes
Poczatkujacy
Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 1
|
Wysłany: Pią Sie 23, 2013 10:30 am problem z zalogowaniem ING mijn
|
|
|
Witam,
Wróciłem kilka dni temu do Polski. W holandii pracodawca zapewnił wszystko w tym założył holenderskie konto w ing, wszystko ok przelewy na czas itp. w holandii nie logowałem się na konto internetowe, tylko jak potrzebowałem kasy to bankomat albo płatność kartą. Pracodawca teraz przelał jeszcze resztę pieniędzy, a ja nie mogę zobaczyć ile, bo nie mogę zalogować się do ING.nl. GENERALNIE chodzi o to, że przy logowaniu prosi mnie o podanie kodu PAC - ten kod otrzymuje sms. Problem w tym, że numer telefonu holenderski przed wyjaazdem do Polski wyrzuciłem , nie był mi potrzebny, jest jakaś możliwość zmienić numer telefonu? Dodam, że w kopertach, które dostałem przy zakładaniu konta nie mam żadnych numerów PAC i TAN. CO robić? pomożecie? pozdrawiam |
|
|
|
|
Gochna H
MODERATOR
Pomogła: 207 razy Dołączyła: 24 Gru 2006 Posty: 8362
|
|
|
|
|
mateuszxxl
Poczatkujacy
Dołączył: 29 Lis 2012 Posty: 17
|
Wysłany: Pią Sie 23, 2013 10:55 am
|
|
|
edytowane
post nie ma nic wspolnego z tym tematem |
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Pią Sie 23, 2013 10:57 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
vanrafell
Nieśmiały użytkownik
Wiek: 34 Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 97
|
Wysłany: Pią Sie 23, 2013 2:45 pm
|
|
|
Sprawa jest prosta jak konstrukcja młotka:
1. Musisz stawić się w filii ING i poprosić o zmianę numeru telefonu.
2. Nie pamiętam dokładnie czy czekasz na kopertę czy zmienią "od kopa"
3. Po zmianie numeru telefonu będziesz mógł zrobić przelewy, otrzymywać kody i wiele innych.
Nie chcę Cię demotywować ale raczezj z Polski tego nie załatwisz. |
|
|
|
|
feel_x
Super gaduła feel_x
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 305
|
Wysłany: Pią Sie 23, 2013 5:15 pm
|
|
|
Zeby zmienic numer telefonu musisz sie zalogowac bo dopiero wtedy na koncie mozesz zrobic zmiane, wiec kolko sie zamyka. Tez mi sie wydaje ze tylko w oddziale banku mozesz to załatwić. |
Ostatnio zmieniony przez feel_x Pią Sie 23, 2013 5:16 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bronka
Mega gaduła
Pomogła: 31 razy Dołączyła: 27 Maj 2010 Posty: 1086
|
Wysłany: Sob Sie 24, 2013 7:13 am
|
|
|
Telefonicznie tez zalatwisz, numer do obslugi klienta: 0900 09 33 10 centow/1 minuta plus koszty Twojego tel. Musisz biec po reka karte, oprocz imienia i nazwiska, daty urodzenia i numera konta beda pytac o numer karty i date waznosci karty i zaraz wysla Ci nowe kody. |
_________________ Fox- kolejny niechciany psiak do adopcji
https://www.olx.pl/oferta...html#eb5bd1b1c3 |
|
|
|
|
|