NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ABN AMro zablokowało mi konto co z debetem?
Autor Wiadomość
buq1
Poczatkujacy

Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 5
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 1:28 pm   ABN AMro zablokowało mi konto co z debetem?

Witam,

Przez długi czas miałem konto w ABN AMRO a żadne środki nie wpływały na nie i powstał debet. Otrzymałem ostatnio jakieś pismo od nich i chciałem ten debet zlikwidować i zamknąć to konto. Dzwoniąc do Debit Departament dowiedziałem się że nie muszę już nic robić, a kobieta z która rozmawiałem powiedziała, ze ta sprawa już jest wyjaśniona i konto zamknięte.
Jakoś wierzyć mi się nie chce że umorzyli mi ten dług (148euro), ale kobieta nic za bardzo nie chciała mi pomóc.

Czy może ktoś mi powiedzieć o co chodzi w tym ostatnim liście, który od nich otrzymałem.
Nie znam niestety holenderskiego a listy niestety dostawałem w tym języku.

Tutaj link do zrzutu z listu ABN AMRO
http://aptekainternetowa....014/02/ijiu.jpg

Może ktoś mi pomóc i wytłumaczyć co tam jest napisane?
 
 
mario007 
Super gaduła

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 338
Skąd: Zoetermeer
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 2:42 pm   Re: ABN AMro zablokowało mi konto co z debetem?

buq1 napisał/a:
Witam,

Przez długi czas miałem konto w ABN AMRO a żadne środki nie wpływały na nie i powstał debet. Otrzymałem ostatnio jakieś pismo od nich i chciałem ten debet zlikwidować i zamknąć to konto. Dzwoniąc do Debit Departament dowiedziałem się że nie muszę już nic robić, a kobieta z która rozmawiałem powiedziała, ze ta sprawa już jest wyjaśniona i konto zamknięte.
Jakoś wierzyć mi się nie chce że umorzyli mi ten dług (148euro), ale kobieta nic za bardzo nie chciała mi pomóc.

Czy może ktoś mi powiedzieć o co chodzi w tym ostatnim liście, który od nich otrzymałem.
Nie znam niestety holenderskiego a listy niestety dostawałem w tym języku.

Tutaj link do zrzutu z listu ABN AMRO
http://aptekainternetowa....014/02/ijiu.jpg


Może ktoś mi pomóc i wytłumaczyć co tam jest napisane?


Witam, teraz tot juz moze byc za pozno zeby cokolwiek wyjasniac z bankiem. Miales czas 14 dni od 4 stycznia.
Po tej dacie dlug zostal przekazany do firmy windykacyjnej. Zapewne teraz z nimi musisz dalej rozwiazywac ten probleem.
_________________
Mariusz
 
 
buq1
Poczatkujacy

Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 5
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 3:08 pm   

Czy w NL jest tylko jedna taka firma?
Mianowicie nibincasso.nl ?
 
 
mario007 
Super gaduła

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 338
Skąd: Zoetermeer
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 3:15 pm   

buq1 napisał/a:
Czy w NL jest tylko jedna taka firma?
Mianowicie nibincasso.nl ?


W twoim przypadku jest to Lindorff Credit Managemt B.V.(ta firma jest podana w liscie)
z nimi bedziesz musial zalatwiac dalej ten problem.
_________________
Mariusz
 
 
GeraltRivia 
MODERATOR

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 935
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 3:18 pm   

buq1,

Edit: Mario mnie wyprzedzil :)

Firmy takich sa dziesiatki, jednak wedlug listu dlug zostanie przekazany do Lindorff Credit Management - tez znany jako Solveon.

Sprobuj zadzwonic na ten numer:

Bent u een particuliere of zakelijke klant van ABN Amro en heeft u een achterstand op uw krediet rekening of hypotheek? Of heeft u in het verleden een brief van Solveon ontvangen en vraagt u zich af wat dit voor u betekent? Lees hieronder wat de inhoud van de brief voor invloed heeft op uw situatie of bel met 088-2225100.
Ostatnio zmieniony przez GeraltRivia Wto Lut 11, 2014 3:19 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
buq1
Poczatkujacy

Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 5
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 4:34 pm   

A czy w ogóle jest szansa że ABN AMRO umorzy mi ten dług? Czy raczej nie ma takiej mowy?
 
 
mario007 
Super gaduła

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 338
Skąd: Zoetermeer
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 4:37 pm   

buq1 napisał/a:
A czy w ogóle jest szansa że ABN AMRO umorzy mi ten dług? Czy raczej nie ma takiej mowy?


Raczej bedzie tylko wiecej, radzilbym sie jak najszybciej dogadac z firma windykacyjna.
_________________
Mariusz
Ostatnio zmieniony przez mario007 Wto Lut 11, 2014 4:38 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jedrzej2225 
Mega gaduła

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 1147
Skąd: Purmerend
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 9:19 pm   

Ja bym na twoim miejscu szybko spłacił. Za jakis okres będziesz miał do zapłacenia nie 148 euro ale 400-500, bo Lindorf sobie liczy duze koszty (wiem z autopsji). Miałem 360 zaległości za abonament, a potem zapłaciłem ponad 800 euro.
 
 
buq1
Poczatkujacy

Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 5
Wysłany: Śro Lut 12, 2014 11:49 am   

Teraz to jestem totalnie skonfundowany?

Zadzwoniłem do tej firmy podałem jej moje dane i numer rachunku bankowego.
Jakaś kobieta powiedziała że to sprawdzi, i po sprawdzeniu powiedziała, że da mi swoją koleżankę do telefonu. Koleżanka powiedziała, ze nie mają żadnych informacji od ABN AMRO na temat mojego konta bankowego i jakiegokolwiek debetu. Odesłała mnie również do credit services w Amsterdamie do którego dzwoniłem wczoraj, gdzie z kolei powiedziano mi, że nie muszę już nic robić.

Wydaje mi się to dziwne? O co chodzi, nie chciałbym żeby ten dług urósł jeszcze bardziej.

Czy ABN AMRO podarowało sobie ściąganie tej kasy? Czy może chodzi o coś innego?
 
 
GeraltRivia 
MODERATOR

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 935
Wysłany: Śro Lut 12, 2014 12:25 pm   

buq1,

Prawdopodobnie dlug juz zostal przekazany do Linddorffa albo do innego dzialu Solveonu, i za jakis czas pokaze sie w ich systemie, niestety juz z kara i odsetkami.
 
 
buq1
Poczatkujacy

Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 5
Wysłany: Śro Lut 12, 2014 12:33 pm   

Myślisz, żę trwało by to tak długo? list jest z 4 stycznia i od tej daty miałem 14 dni na zapłatę.
Więc do dzisiaj minęło już 25 dni i jeszcze nie mają tego w systemie?

Co w takiej sytuacji polecacie mi zrobić? dzwonić do nich i się ciągle dopytywać?
 
 
GeraltRivia 
MODERATOR

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 935
Wysłany: Śro Lut 12, 2014 1:05 pm   

buq1,

4 stycznia + 14 dni do zaplaty, potem jeszcze czekaja z tydzien/dwa, dopiero wtedy przekazuja dlug, znowu z tydzien/dwa zanim incassobiuro wprowadzi do systemu.

Mozesz jeszcze raz sprobowac dzwonic do ABN-Amro, spytac sie dokladnie kiedy zostal przekazany dlug, do Lindorffa czy jednej z pod-firm jak Solveon, ale ogolnie trzeba czekac na jakis list.
 
 
jedrzej2225 
Mega gaduła

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 1147
Skąd: Purmerend
Wysłany: Śro Lut 12, 2014 5:33 pm   

buq1 ja na twoim miejscu nie dzwoniłbym, tylko wszystko załatwiał pisemnie. Jesli chcesz spłacić to pisz do banku i żądaj potwierdzenia przyjęcia. Bo za jakiś czas nie udowodnisz, że rozmawiałeś o spłacie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group