ABN AMro zablokowało mi konto co z debetem? |
Autor |
Wiadomość |
buq1
Poczatkujacy
Dołączył: 11 Lut 2014 Posty: 5
|
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 1:28 pm ABN AMro zablokowało mi konto co z debetem?
|
|
|
Witam,
Przez długi czas miałem konto w ABN AMRO a żadne środki nie wpływały na nie i powstał debet. Otrzymałem ostatnio jakieś pismo od nich i chciałem ten debet zlikwidować i zamknąć to konto. Dzwoniąc do Debit Departament dowiedziałem się że nie muszę już nic robić, a kobieta z która rozmawiałem powiedziała, ze ta sprawa już jest wyjaśniona i konto zamknięte.
Jakoś wierzyć mi się nie chce że umorzyli mi ten dług (148euro), ale kobieta nic za bardzo nie chciała mi pomóc.
Czy może ktoś mi powiedzieć o co chodzi w tym ostatnim liście, który od nich otrzymałem.
Nie znam niestety holenderskiego a listy niestety dostawałem w tym języku.
Tutaj link do zrzutu z listu ABN AMRO
http://aptekainternetowa....014/02/ijiu.jpg
Może ktoś mi pomóc i wytłumaczyć co tam jest napisane? |
|
|
|
|
mario007
Super gaduła
Pomógł: 11 razy Dołączył: 18 Lip 2009 Posty: 338 Skąd: Zoetermeer
|
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 2:42 pm Re: ABN AMro zablokowało mi konto co z debetem?
|
|
|
buq1 napisał/a: | Witam,
Przez długi czas miałem konto w ABN AMRO a żadne środki nie wpływały na nie i powstał debet. Otrzymałem ostatnio jakieś pismo od nich i chciałem ten debet zlikwidować i zamknąć to konto. Dzwoniąc do Debit Departament dowiedziałem się że nie muszę już nic robić, a kobieta z która rozmawiałem powiedziała, ze ta sprawa już jest wyjaśniona i konto zamknięte.
Jakoś wierzyć mi się nie chce że umorzyli mi ten dług (148euro), ale kobieta nic za bardzo nie chciała mi pomóc.
Czy może ktoś mi powiedzieć o co chodzi w tym ostatnim liście, który od nich otrzymałem.
Nie znam niestety holenderskiego a listy niestety dostawałem w tym języku.
Tutaj link do zrzutu z listu ABN AMRO
http://aptekainternetowa....014/02/ijiu.jpg
Może ktoś mi pomóc i wytłumaczyć co tam jest napisane? |
Witam, teraz tot juz moze byc za pozno zeby cokolwiek wyjasniac z bankiem. Miales czas 14 dni od 4 stycznia.
Po tej dacie dlug zostal przekazany do firmy windykacyjnej. Zapewne teraz z nimi musisz dalej rozwiazywac ten probleem. |
_________________ Mariusz |
|
|
|
|
buq1
Poczatkujacy
Dołączył: 11 Lut 2014 Posty: 5
|
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 3:08 pm
|
|
|
Czy w NL jest tylko jedna taka firma?
Mianowicie nibincasso.nl ? |
|
|
|
|
mario007
Super gaduła
Pomógł: 11 razy Dołączył: 18 Lip 2009 Posty: 338 Skąd: Zoetermeer
|
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 3:15 pm
|
|
|
buq1 napisał/a: | Czy w NL jest tylko jedna taka firma?
Mianowicie nibincasso.nl ? |
W twoim przypadku jest to Lindorff Credit Managemt B.V.(ta firma jest podana w liscie)
z nimi bedziesz musial zalatwiac dalej ten problem. |
_________________ Mariusz |
|
|
|
|
GeraltRivia
MODERATOR
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 935
|
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 3:18 pm
|
|
|
buq1,
Edit: Mario mnie wyprzedzil
Firmy takich sa dziesiatki, jednak wedlug listu dlug zostanie przekazany do Lindorff Credit Management - tez znany jako Solveon.
Sprobuj zadzwonic na ten numer:
Bent u een particuliere of zakelijke klant van ABN Amro en heeft u een achterstand op uw krediet rekening of hypotheek? Of heeft u in het verleden een brief van Solveon ontvangen en vraagt u zich af wat dit voor u betekent? Lees hieronder wat de inhoud van de brief voor invloed heeft op uw situatie of bel met 088-2225100. |
Ostatnio zmieniony przez GeraltRivia Wto Lut 11, 2014 3:19 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
buq1
Poczatkujacy
Dołączył: 11 Lut 2014 Posty: 5
|
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 4:34 pm
|
|
|
A czy w ogóle jest szansa że ABN AMRO umorzy mi ten dług? Czy raczej nie ma takiej mowy? |
|
|
|
|
mario007
Super gaduła
Pomógł: 11 razy Dołączył: 18 Lip 2009 Posty: 338 Skąd: Zoetermeer
|
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 4:37 pm
|
|
|
buq1 napisał/a: | A czy w ogóle jest szansa że ABN AMRO umorzy mi ten dług? Czy raczej nie ma takiej mowy? |
Raczej bedzie tylko wiecej, radzilbym sie jak najszybciej dogadac z firma windykacyjna. |
_________________ Mariusz |
Ostatnio zmieniony przez mario007 Wto Lut 11, 2014 4:38 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jedrzej2225
Mega gaduła
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Lis 2007 Posty: 1147 Skąd: Purmerend
|
Wysłany: Wto Lut 11, 2014 9:19 pm
|
|
|
Ja bym na twoim miejscu szybko spłacił. Za jakis okres będziesz miał do zapłacenia nie 148 euro ale 400-500, bo Lindorf sobie liczy duze koszty (wiem z autopsji). Miałem 360 zaległości za abonament, a potem zapłaciłem ponad 800 euro. |
|
|
|
|
buq1
Poczatkujacy
Dołączył: 11 Lut 2014 Posty: 5
|
Wysłany: Śro Lut 12, 2014 11:49 am
|
|
|
Teraz to jestem totalnie skonfundowany?
Zadzwoniłem do tej firmy podałem jej moje dane i numer rachunku bankowego.
Jakaś kobieta powiedziała że to sprawdzi, i po sprawdzeniu powiedziała, że da mi swoją koleżankę do telefonu. Koleżanka powiedziała, ze nie mają żadnych informacji od ABN AMRO na temat mojego konta bankowego i jakiegokolwiek debetu. Odesłała mnie również do credit services w Amsterdamie do którego dzwoniłem wczoraj, gdzie z kolei powiedziano mi, że nie muszę już nic robić.
Wydaje mi się to dziwne? O co chodzi, nie chciałbym żeby ten dług urósł jeszcze bardziej.
Czy ABN AMRO podarowało sobie ściąganie tej kasy? Czy może chodzi o coś innego? |
|
|
|
|
GeraltRivia
MODERATOR
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 935
|
Wysłany: Śro Lut 12, 2014 12:25 pm
|
|
|
buq1,
Prawdopodobnie dlug juz zostal przekazany do Linddorffa albo do innego dzialu Solveonu, i za jakis czas pokaze sie w ich systemie, niestety juz z kara i odsetkami. |
|
|
|
|
buq1
Poczatkujacy
Dołączył: 11 Lut 2014 Posty: 5
|
Wysłany: Śro Lut 12, 2014 12:33 pm
|
|
|
Myślisz, żę trwało by to tak długo? list jest z 4 stycznia i od tej daty miałem 14 dni na zapłatę.
Więc do dzisiaj minęło już 25 dni i jeszcze nie mają tego w systemie?
Co w takiej sytuacji polecacie mi zrobić? dzwonić do nich i się ciągle dopytywać? |
|
|
|
|
GeraltRivia
MODERATOR
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 935
|
Wysłany: Śro Lut 12, 2014 1:05 pm
|
|
|
buq1,
4 stycznia + 14 dni do zaplaty, potem jeszcze czekaja z tydzien/dwa, dopiero wtedy przekazuja dlug, znowu z tydzien/dwa zanim incassobiuro wprowadzi do systemu.
Mozesz jeszcze raz sprobowac dzwonic do ABN-Amro, spytac sie dokladnie kiedy zostal przekazany dlug, do Lindorffa czy jednej z pod-firm jak Solveon, ale ogolnie trzeba czekac na jakis list. |
|
|
|
|
jedrzej2225
Mega gaduła
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Lis 2007 Posty: 1147 Skąd: Purmerend
|
Wysłany: Śro Lut 12, 2014 5:33 pm
|
|
|
buq1 ja na twoim miejscu nie dzwoniłbym, tylko wszystko załatwiał pisemnie. Jesli chcesz spłacić to pisz do banku i żądaj potwierdzenia przyjęcia. Bo za jakiś czas nie udowodnisz, że rozmawiałeś o spłacie. |
|
|
|
|
|