NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dentysta dla studenta
Autor Wiadomość
Inkrementator 
Poczatkujacy

Wiek: 39
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 6
Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 8:59 am   Dentysta dla studenta

Witam wszystkich forumowiczów.

Chcialem sie spytac, jak to jest w NL z dentysta dla studenta. Otoz jestem studentem TUDELFT, przyjechalem tu na wymiane w ramach erasmusa. Niestety przed wyjazdem moj dentysta w Polsce nie wyrobil sie z jednym zebem i musze isc tutaj.

Moje pytanie brzmi, czy taka wizyta tutaj dla mnie jest bezplatna, a jesli jest, to gdzie mgoe sie udac?? Poisiedam ubezpieczenie w kraju (ubezpiecza mnie moj ojcec w zakladzie rpacy oraz macierzysta uczelnia), posiadam europejska karte ubezpieczenie zdrowotnego. Z przewodnikow, ktore dostalem dowiedzialem sie, ze w holandii studenci sa objeci bezplatna opieka zdrowotna. Gdzie moge to egzekwowac??

pozdrawiam,
LS
 
 
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 207 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 8362
Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 9:26 am   

Cytat:
voor jongeren onder de 22 jaar per 1 januari 2008 vanuit het basispakket te vergoeden.
Jesli masz mniej niz 22 lata i posiadasz basispakket: wowczas podlegasz bezplatnemu leczeniu
Cytat:
OV-jaarkaart of bewijs van inschrijving bij een onderwijs instelling
Potrzebna Ci bedzie OV-jaarkaart albo dokument potwierdzajacy to ze jestes studentem http://www.tudelft.nl/liv...88f045d&lang=nl
 
 
Inkrementator 
Poczatkujacy

Wiek: 39
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 6
Wysłany: Pon Wrz 08, 2008 10:49 am   

A co jezeli mam wiecej lat?? Czy to oznacza, ze zeby skorzystac z dentysty tutaj, bedac ubezpieczony w Polsce i posiadajac statut studenta holenderskiej uczelni, musze w pelni oplacic leczenie stomatologiczne w Holandii??
 
 
Duuvelke 
Mega gaduła


Pomogła: 57 razy
Dołączyła: 25 Paź 2006
Posty: 3713
Skąd: 's-Gravenhage
Wysłany: Pon Wrz 08, 2008 12:43 pm   

Inkrementator napisał/a: