NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozmowa w biurze pośrednictwa pracy.
Autor Wiadomość
gocha345 
Poczatkujacy

Wysłany: Pią Maj 27, 2011 12:40 am   Rozmowa w biurze pośrednictwa pracy.

Witam, jestem tu nowa także z góry przepraszam jeśli umieszczam temat w złym dziale.

Mam zamiar wyjechać za granicę, właśnie skończyłam edukacje i chce zarabiać, a więc chcę udać sie do biur pośrednictwa pracy. I tutaj chciałabym się dowiedzieć jak przebiega rozmowa w biurze po angielsku, tzn sprawdzenie przez nich stopień angielskiego jaki podam w formularzu tzn. chciałabym się dowiedzieć o co pytają, jak ta rozmowa przebiega, ile trwa i jak to wogóle wygląda.
Z tego co czytałam jest tu wiele osób, które wyjeżdżały czy wyjechały poprzez biura pośrednictwa pracy a więc taką rozmowę przechodziły.Angielski znam ale jestem zielona jak sie zachować w tym biurze i dlatego chciałabym być przygotowana chociaż z tego angielskiego żeby jakoś wypaść.
Bardzo proszę o wiadomości na temat rozmów po angielsku w biurach pośrednictwa pracy-jak wyglądają o co przede wszystkim pytają itp.

Pozdrawiam i dziękuje!!

marek18071981 
Poczatkujacy
marek18071981

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 8:53 am   

Po prostu wyluzuj.. ;] To nie jest żadna poważna rozmowa, do której musisiałabyś się specjalnie przygotowywać, pewnie dostaniesz formularz do wypełnienia, na którym zaznaczysz poziom znajomości języków obcych, może zamienisz parę zdań po angielsku z pracownikiem biura, ale na pewno nie będzie żadnego egzaminu ;]

gocha345 
Poczatkujacy

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 12:30 pm   

Dzięki za odpowiedź ale wiesz, bardzo zależy mi na wyjeździe a są takie biura w których szczególnie zwracają uwagę na język, więc chciałam wiedzieć teoretycznie o co mogą zapytać...

Beny.rac 
MODERATOR

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 5:59 pm   

Witam,

gocha345 napisał/a:
Mam zamiar wyjechać za granicę, właśnie skończyłam edukacje i chce zarabiać,